Nowy cykl - odświeżanie - czyli już dziś przygotuj się na wiosnę! cz.3

Odświeżanie - czyli już dziś przygotuj się na wiosnę! Już trwa :) Masz 10 dni na przygotowanie swojego myślenia, mieszkania, diety na nadejście wiosny. I nie mówię tu o błyskawicznej diecie 10 kg w 10 dni, czy też milionie nowych postanowień, ale zadaniach, które możesz już dziś wypróbować - aby poczuć się lepiej w swoim ciele :)

Dzień 3 

Trzeci dzień - poświęcony on będzie minimalizmowi :)
Tak, wiem co teraz pomyślałeś.. To nie dla mnie - dokoła mam tyle przedmiotów, dodatkowo mam upatrzone 3 torebki, czekam na wejście przecen do wiosennej kolekcji i dopiero wtedy to ja pokażę swój minimalizm.

Tymczasem istnieją ludzie, ja również się do nich nie zaliczam ;) którzy są w stanie żyć posiadając 100 przedmiotów wokół siebie.
"Ale w samej łazience?" zapytasz.. nie, w całym swoim otoczeniu. Hmm zatem przed wiosną:


 Stwórz listę: 
- Ubrań z którymu czas się pożegnać, ale nigdy nie miałeś dość odwagi..
- Zbędnych prezentów, które trzymasz ukryte..
- Zabawek dzieci, którymi już dawno się nie bawią..

Aby się ich pozbyć, możesz śmiało wykorzystać media społecznościowe. Istnieje sporo grup, miejsc, w których możesz to zrobić:


Uwolnij się od zbędnych rzeczy! Poczuj choć na chwilę jak lekko otwiera się Twoja szafa :)





Komentarze